Urmărirea comenzii tale
După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia folosind AWB-ul trimis prin email dupa generarea acestuia in platforma noastra. După expedierea comenzii, vei primi un e-mail cu numărul coletului expediat prin DPD Curier, numar pe care il poti folosi accesand site-ul DPD tracking aici.
Modificare sau anulare comandă
Posibilitatea anulării unei comenzi sau livrări este disponibilă prin forularul de retur accesabil aici.
În cazul în care anularea nu mai este posibilă, dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede la 0722205202. Colegii noștri de la departamentul Consultanță vor face tot posibilul să iți modifice sau anuleze comanda.
Modalități de livrare pentru produsele vândute de Tunershop
Livrare prin curier (standard)
Costul de livrare standard este de 29.90 lei cu TVA inclus sau mai mare in functie de greutatea produsului. Acesta va fi afisat inainte de a plasa comanda in pagina check-out.
Pe langă costul transportului în funcție de greutate, produselor cu volum mare li se adaugă taxele volumetrice.
Poti sa vezi o estimare a costului la linkul de aici sau poti sa adaugi produsele in cos, si pe pagina de check-out sa iti completezi adresa, iar calculatorul nostru de transport va lucra automat si vei vedea in cel mai scurt timp costul transportului pentru produsele adaugate in cos.
Ridicare din showroom
Livrarea în showroom este gratuită pentru toate comenzile plasate direct în showroom, precum și pentru comenzile plasate online sau prin telefon.
Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc în showroom, le poti ridica imediat. Daca produsele nu sunt pe stoc în showroom-ul pe care l-ai selectat cand ai inregistrat comanda, te vom anunta prin e-mail sau telefon cand acestea vor ajunge în showroom ca sa le ridici. Din momentul în care au ajuns, produsele sunt pastrate în showroom timp de 4 zile (cu tot cu ziua în care primesti notificarea de ridicare).
Pentru comenzi plătite online (cu cardul online, în rate, prin ordin de plată), te rugăm sa ai actul de identitate la tine, ca sa îți putem înmâna produsele. Pentru persoanele juridice, este necesară și o împuternicire din partea firmei.
Când iți poți ridica produsele comandate?
A doua zi în cazul comenzilor plasate de luni până vineri, până la ora 15:00, care sunt pe stoc în showroom.
Marți, în cazul comenzilor plasate de vineri, ora 15:00 până luni, ora 15:00 în cazul în care pordusele sunt pe stoc în showroom.